Lägesrapport

Jag är lite osäker på hur jag egentligen ligger till tidsmässigt idag... har uträttat ett ärende, men glömde två andra så det får jag göra när jag åker iväg ikväll :)
Uppdraget som jag fått av mamma  är nästan klart, jag fann inspiration från ett lite oväntat håll och är på god väg, avbröt dock det hela för att fika lite med Cecil och hennes baby (mycket trevligt btw och Elias var en solstråle hela tiden som lät sig lyftas av mig och stundtals även låssades som att han tyckte om det) nackdelen med att jag gjorde avbrottet är att programmet som jag jobbade i nu vägrar att fungera och jag kommer inte åt mitt halvfärdiga arbete!!! Mycket irriterande måste jag säga eftersom jag måste hinna skicka det vidare till bror för utskrift...

Tror att jag ska låta det hela vara en liten stund och istället göra klart presenten till pappa för att sen göra ett nytt försök innan det är dags att bestämma vilka kläder som kan tänkas pass dagen till ära :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, va kul det låter med 60års kalas:) Hoppas att du får en jätte fin och härlig söndag. Kram Jenny

2009-01-17 @ 23:49:19
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jepp, det är jag! :-)

2009-01-18 @ 00:08:10
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0