Vad ska man äta idag?

Jaha... då sitter man här och funderar över vad dagens måltid ska bestå av... kanske räcker det med ett mellanmål för tillfället eftersom jag åt grötlunch innan jag åkte till jobbet.
Havregrynsgröt med russin, banan och cashewnötter! Mmmm :)

Passade föresten på att förvarna min chef om den kommande tjänstledighetsansökan och hon verkade glad för min skull och om hon inte är en riktigt bra skådespeleska så tror jag att hon var verkligen var det också, vilket betyder att det säkerligen inte ska bli några problem att få ledigt!!! woohoo :D

Kommentarer
Postat av: Härta vore nåck!

Halloj....

Satt vid ett köksbord i Vålberg igår o hörde vad du skulle hitta på den kommande månaden, kul....jag fick oxå erbjudande men har ju anställningen på Kommunal så de gick inte...synd.De hade vart sköj...men vår vän av ordning och procent ska ju va med... Hoppas att allt e bra...hälsningar från grumstösa

2009-02-12 @ 22:37:00
Postat av: allicen

"Härta vore nåck!":

Det var väl ett jäkla snackandes på er ;)

Jag fick höra idag att 99% skulle hänga på, det känns tryggt! då vet man man allt kommer genomföras enligt konstens alla regler =)



Saknar dig!

2009-02-12 @ 22:40:45
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0