mitt nya jobb; a-kassa handläggare?

Gah! Jag blir galen av alla frågor om a-kassa!!!! jag blir nervös bara av att telefonen ringer när jag är ensam på kontoret och när samtalet sen inleds med frasen "Hej, jag har en liten fråga om a-kassan" då är jag färdig att svimma. det finns inga små frågor om a-kassan, jag kan inget om a-kassan, det finns ingen som kan något om a-kassan!

Faktum är att jag tvivlar på att det ens finns nån a-kassa... Det skulle inte förvåna mig om det är nån som hittat på allting och roar sig med att skicka ut obegripliga brev till folk som sen blir alldeles förtvivlade och vill att jag ska hjälpa dom!

För det vill dom! ALLA vill att jag ska hjälpa dom med deras a-kassa... eller iaf fyra stycken... och jag kan ju inte hjälpa, för jag vet ju inget :( Stackars mig!!!! Eller... ja, ok.. stackars dom!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajaja detta med Akassan e en djungel, har man väl lärt sej så e de nya regler på gång....nej säger bara Härta vore nåck!!

2009-02-03 @ 20:14:28
Postat av: allicen

"anonym":

HAHA! Det har du sannerligen rätt i... Härta vore nåck!

2009-02-03 @ 21:46:11
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0