...

Grattis på födelsedagen lovely sis!

Det finns ingen som kan förstå hur mycket jag saknar dig, faktum är jag nog inte ens inser det själv fullt ut, för när jag inte trodde att det var möjligt att sakna någon mer så hugger det till lite extra i hjärtat.
Om jag ska vara ärlig är jag inte helt säker på att jag skulle stå ut med att veta precis hur stor saknaden är heller, för jag misstänker att det skulle krossa mig.

Det är inte så länge kvar tills vi blir lika gamla du och jag och hur mycket jag än försöker så kan jag inte föreställa mig allt som du gått igenom när du var där jag är nu, hur mycket jag än skulle försöka så finns det inte en chans att jag skulle kunna uppbringa en tusendel av den styrka och det mod som måste krävts av dig.

jag vet egentligen att allt hopp, alla drömmar och alla önskningar om att du ska komma tillbaka är förjäves, men ändå är jag inte redo att ge upp dig ännu.
För den dagen jag gör det kommer ju innebära att du är borta... på riktigt... för alltid... och det är du ju inte!

Du finns här, kanske inte 'på riktigt' men absolut för alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet. Du är verkligen en lillasyster hon är stolt över, var så säker!



Kram

2009-02-11 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0