Röntgenstrålar i kameran :S

På tal om tårtorna föresten så var det äldre dam som stod bredvid mig när jag fotade dom och till att börja med undrade hon om det var ohyra på bekverken eftersom jag var så intresserad... jag sa att det var det verkligen inte, varpå hon kontrade med att det nog skulle bli det när jag stog lutad över dem och när jag försökt slingra mig ur även den anklagelsen talade hon om att tårtorna med all säkerhet skulle bli fulla av röntgenstrålar om jag fortsatte att fotografera dem...

Jag försökte övertyga henne om att det nog inte var fallet men jag vågade ändå inte stå kvar utan lommade iväg med svansen mellan benen och skämdes. Det är sånt jag gör, skäms :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0