Ordning och reda i röran :)

Idag hade jag en liten fundering på om att jag skulle baka saffransbullar men redan innan jag kom ut i köket fick jag bekymmer... vart är mitt recept?
Jag vet att det finns tusen av dem, men förra året blev jag så sjukt nöjd att jag bara måste ha samma i år också!
Jag känner på mig att allt annat kommer bli tok och därför har jag nu motionerat hjärnan med funderingar om det försvunna receptet. Spåren pekade mot att det skulle vara något jag hittat på nätet och skrivit ut men där fanns inget i min pärm och jag hade som vanligt ingen aning om vart jag skulle leta...

När jag nu sitter vid datorn och sliter i alla papper som ligger här för att hitta något att skriva på ser jag plötsligt... receptet!
Längst ner i högen med saker som ska renskrivas, printas och arkiveras =) Tänk vilken tur det är att jag är en sån ordningsam person (som också arbetar jättefort, jag menar det är ju inte såå länge sen det va jul sist)! hur skulle det annars gå om jag inte höll ordning omkring mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0