Det fuskas i Borgen

Det hela började igår... idétorkan och lusten att laga mat var lika med noll så istället grävde jag fram en färdig rätt från frysen, alltså ingen matlåda utan en sån man köper... jag köper hem dom med förevändnignen att kunna ta med till jobbet när jag inte hinner/orkar/vill laga, mat men då och då inträffar ovanstående även när jag är hemma. Så jag började min granskning och jag kunde konstatera att jag bara kan äta en halv portion åt gången, det är ju iofs bra för att jag då har mat till två dagar men let's face it... en halv vad det nu är skulle ju aldrig funka när jag är en working girl! :O


Smaken då? jovars, helt ok. Men det hjälper ju föga när det inte är bra mat! så vad ska jag nu köpa hem som reservmat till jobbet? Förslag mottages med stor tacksamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0