Ärt-paket

Jag hann aldrig med att se någon presentöppning efter dopet idag och även om jag gissar att Villes mamma och pappa har hunnit med det vid det här laget törs jag inte chansa på att lägga ut någon bild av innehållet i det jag hade med mig...

Däremot tänkte jag lägga upp ett par bilder på paketet redan nu så ni får se vad jag satt och pysslade med till stax före två inatt =)














Det är inte utan att jag skäms lite över färgvalet så här i genus-tider, men jag skyller på att jag i min totala (och numera även permanenta) förvirring helt glömde bort att köpa omslagspapper så jag fick snällt hålla tillgodo med det som fanns på lagret här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0