Jag blir aldrig klar :)

Det mesta av sakerna i matsalen är nerpackade och väntar nu på att flyttas upp på vinden men allt mitt pappersarbete kvarstår...

Förstår inte varför det har blivit så mycket svåra uppgifter på sista tiden! Rapporten från Genève arbetas fram i snigelfart och så fort jag sätter mig med den slutar det med att jag drömmer mig bort. Samtidigt håller jag på att försöka komma på ett bra upplägg för ett presentation av mig själv där jag skulle behöva sätta ord på mina drömmar och mål :S Det sista känns svårast eftersom jag ogillar att dela med mig av mina drömmar, vis av ålder och erfarenhet vet jag att dömmar som delas ofta har en tendes att falla sönder och aldrig bli av så istället vill jag hålla dom för mig själv och smida mina planer i ensamhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0