Anders säger...

Att man kan se på en person att hxn läser på folkhögskola.

Efter lunchen idag skulle vi alla samlas i den stora salen och blev placerade längs med ena kortsidan av lokalen. En av lärarna instruerade oss om att alla delar i en maskin är lika viktiga och att vi nu tillsammans skulle skapa en maskin genom ljud och rörelse. Ytteligare en lärare gick fram, satte sig på en stol mitt på golvet ocg började höja resp. sänka ena armen framför sig samtidigt som hon åstadkom ett pysande ljud, vi skulle därefter två och två eller tre och tre ansluta till 'maskinen'.
Bredvid mig stod två, av vilka jag visste skulle bli mina klasskamrater, den ene såg lika plågad ut som jag kände mig och efter en kort stund sa han 'näe, nu går jag ut litet'.
Min gräns för jag ställer upp på var, egentligen redan flera övningar tidigare, nådd och jag skyndade efter ut i solen.
Sakta men säkert fylldes utrymmet precis utan för dörren av allt mer folk folk och man såg...

Vi var alla distansare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0