Värdering

Igår låg det en lapp i brevlådan med erbjudande om en gratis värdering av huset.
Det är något som jag gått länge och funderat på att förska få och efter att jag ringt och ställt några frågor så bestämde jag mig för att boka en tid!

Bostadmarknaden i Staden är väl inte direkt lysande och det ska bli spännande att se hur borgen står sig i värde...
I första hand hoppas jag att 'all' renovering hjälper till att stå emot en värdeminskning till följd av sammhällsutvecklingen och i andra hand önskar jag förståss att det ger ett bättre utgångsläge.

Detta ser jag verkligen fram emot =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är oxå supersugen på att göra en värdering. Ska nog ringa snart. är ju intressant då vi mest troligt kommer säja inom 2år iaf!

2009-04-30 @ 09:27:34
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

"Hanna":

Ja men visst undrar man.. man köper ett hus men sen vet man ingenting om hur bra/dåligt investerade pengar det är!

2009-04-30 @ 18:45:55
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0