Gungparken

När jag var några år yngre än jag är idag var jag ett väldigt fegt barn som inte vågade klättra i nät och krypa i tunnlar som alla dom andra barnen, istället var jag lite av en 'tjuren Ferdinand'.
Jag satt dock inte och luktade på blommor under en korkek utan jag gungade... hur mycket som helst kunde jag gunga och i mitt gedigna ordförråd fanns inte ens ordet 'lekpark', för mig var det helt enkelt en gungpark, eftersom det enda man gjorde där var att gunga! Jag tycker än idag att det är helt logiskt ;)

Jag gillar fortfarande att gunga även om jag väldigt sällan, för att inte säga aldrig, gör det, men det blev det ändring på i helgen som var då Alice tog med mig till gungparken och det är faktiskt lika roligt än!

För kännedom kan jag meddela att det faktiskt finns bildbevis på att även jag gungar,
men eftersom jag inte är lika söt som Alice så behåller jag dom bilderna för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0