Då va det över...

Dom sista gästerna har lämnat Borgen och födelsedagen har passerat... Måste passa på redan nu att tacka för alla gratulationer, ni är så goa allihop, allt från guldklimpar, överordnade, nära vänner och familj!
Det är många tankar som snurrar i huvet en sån här dag och jag känner att jag har en hel del att smälta under natten, massor med roliga saker som kommer att finnas med under lång tid framöver men också trålkiga saker som man inte tänker på varje dag men som plötsligt bli påtagliga igen när någon man inte haft kontakt med på länge hör av sig.

Nu är det i alla fall hög tid för mig att sova och så får jag göra ett försök med lite bilder imorgon istället och än en gång Tack för alla era hälsningar! Önskar många gånger att jag var bättre på att visa hur mycket jag bryr mig om er... men kanske kommer även det i takt med projektet 'personligutveckling.nu'?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0