Veckan i bilder

Har stora svårigtheter att koncentrera mig och det känns i princip helt omöjligt att kunna förmedla hur kul det har varit dom här dagarna...
Har träffat i stort sett alla dom som redan har invaderat mitt arma lilla hjärta och som om inte det vore nog har ytterligare några till snott åt sig stora delar av det!

Vyn from tha room!

Så många broar som vi bygger,
 måste vi nog snart börja kalla oss entreprenörer!


Min egna tolkning av det ärliga handlaget,
det är så vackert att man nästan får tårar i ögonen eller vad säger ni?


Jag är lite rädd för repressalier så därför väljer jag att inte kommentera den här bilden..
men den talar väl ändå för sig själv?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillar sista bilden! :-D

2008-09-10 @ 23:11:26
URL: http://husdrommn.blogg.se/
Postat av: milo

Tror bestämt att det var jag som tog den sista bilden då du hade lagt benen på ryggen för att komma undan :)



Tack för riktigt bra dagar

2008-09-11 @ 14:14:34
Postat av: allicen

milo:

HA! det är ingen här som kommer gå på att jag under några som helst omständigheter skulle 'lägga benen på ryggen' Sånt ligger helt enkelt inte för mig :)

2008-09-11 @ 16:54:54
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Christer

Är det Astrid?

2008-09-22 @ 20:10:01
Postat av: allicen

Christer:

Haha!! nä, det ser du väl på flinet :)

2008-09-22 @ 20:40:55
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0