Gäspar...

Uh! Idag har jag haft sovmorgon, gick upp kl 8 och har är nästan helt klar.. tänkte äta lite brunch innan det är dags att åka och så är det lite smått som ska ner i väskan, men annars ligger jag bra till :)
Är ganska trött idag också men inte alls som igår och jag myser lite vid tanken på att jag kommer kunna sova gott i bilen/bussen, haha!

Är inte helt peppad på att dra iväg, men gulliga Malin har övertygat mig om att det är då det blir som roligast... hoppas att det bara stämmer till en viss del, annars blir ju det jag VERKLIGEN vill göra aptråkigt :S
Hur som helst så behöver jag lite ledig tid, för tro det eller ej men denna gång ska jag jag ut och åka privat!

Så, som vanligt hoppas jag att ni kommer ha det alldeles jättebra och så återgår allt till det normala här på bloggen på söndag igen!
Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: marlene

idag blir det middag hos mor:) händer inte så mycket annars, pussa å mysa med min lille son:)

2008-09-13 @ 08:40:47
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0