När är man 'ledig'?

Mina lediga dagar är verkligen heliga! Jag måste ha helt ledigt och göra precis det som faller mig in för att känna att jag är ledig, att fylla dagarna från morgon till kväll funkar inte för mig!

Igår kväll fick jag ett jobbsamtal som ställde till det ytterligare lite, lite tills på tisdag så idag måste jag in på kontoret en stund och ringa lite samtal och pussla om programmet lite...
Går och tänker på det där hela tiden nu och samtidigt oroar jag mig för det där jäkla bilen som jag ska hämta!

När jag satt och tittade på tv igår kom jag på en grej som skulle gjorts typ förra veckan men som inte blivit av, det ligger inte som mitt huvudansvar men jag känner ändå att jag är en av dom som ska ta tag i det och blir det missat så kommer det ställa till en hel del bekymmer...

Det här är inte att vara ledig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja han ä sååå snäll sååå. Hoppas du njuter lite av dagen iaf=)

2008-11-24 @ 12:01:54
URL: http://aouris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0