Sov morgon

Idag har jag och Tea haft sovmorgon!
Det är så mysigt att ligga kvar länge och gosa med henne, men det får jag ju igen för nu istället... ögonen är dimmiga, näsan har korkat igen och skulle kunna bada i kli om det hjälpte mot klådan!

Det här skulle min astmadoktor veta om.. jag slarvar med mina sprayer, tar inga allegimediciner och har katten i sängen *skäms*
Herr Doktorn! om du av någon anledning skulle snubbla över den här texten, så ska du veta att det är precis som med Linda Skugge.. ingenting jag skriver är sant! *visslar*

På eftermiddagen idag ska jag försöka städa lite här hemma.. det börjar bli stökigt igen :( Fast egentligen är det inte brist på städning som gör att det är så utan brist på idéer om var jag ska göra av alla papper från utbildningarna jag varit på... vill inte spara på en massa skit som aldrig kommer läsas igen men jag vet ju att om jag slänger nån bok så kommer jag behöva de om en vecka!
Kan inte släpa upp allt på sektionen heller eftersom det redan är övefullt med pärmar och skit däruppe... *suck*

På tal om sektionen föresten... fick sms från min jobb mamma, eller syster som hon själv fördrar, igår där de stog
*Vad fint du gjort på exp.*
Vad glad man blir av sånt :) wiiieee!!

Nu är det dags att läsa lite bloggar igen, så man får veta vad som händer i Världen.. för ni vet väl att det bara är genom er jag få min information :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0