God morgon!

Har varit vaken ett tag nu och nu har jag precis gjort iordning en kopp te som jag ska dricka upp innan det är dags att sätta igång med dagens aktiviteter.
Det ska städas här hemma idag, det behövs verkligen!! och sen ska jag nog ta en sväng förbi jobbet och kolla upp så att alla papper är i sin ordning inför nästa vecka.
Måste nog åka till affären idag och handla lite... nog för att jag ska hålla mitt lager av matvaror litet om jag ska undvika att slänga mat, men ett tomt kylskåp är inte så värst inspirerande när det kommer till att laga lunch eller middag :S

Det är inte riktigt lika fint väder nu som det va dom dagarna jag var borta.. typiskt!
Inatt drömde jag om att jag hade en ny fräsch trätrall på baksidan och att jag kunde göra iordning lite med trädgårdsmöblerna där... men som sagt... in my dreams!
Skulle vara väldigt spännande att veta när det är min tur att vinna extra på lotto... så att jag kan lämna in en kupong den veckan :)

Nejvars, här går det inte att sitta!
Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0