Vårdagjämning

Idag är det hög tid att börja fira påsken!
Jag gör det på samma sätt som alla andra år och alla andra storhelger, genom att jobba.
Idag va det faktiskt en väldigt trevlig dag på jobbet! Innan klockan hunnit bli halv elva hade inte mindre än tre personer överraskat mig med att säga snälla saker :) Två av dom sken upp som solar direkt när dom såg mig och sa att påskriset jag har på huvet va fint =)
Extra trevligt eftersom jag hade långa diskutioner med mina hårstrån på morgonen, innan jag till slut satte på mig en mössa och skyndade till jobbet, där jag ju givetvis fick börja om med mina övertalningsförsök...

Nåväl, som sagt, va hade jättemysigt på jobbet idag och jag bestämde mig för att tänka lite extra på det och verkligen njuta av den första lugna dagen på läääänge!
Vilket var helt rätt, för lagom till lunch fick vi dom sedvanliga klagomålen... *suck* Mitt nya motto kommer från och med nu vara "Hur bra du än gjort någonting skulle du kunnat gjort det lite bättre".


Hur ska du fira påsken?

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag ska fira med dig! :D

2008-03-22 @ 14:22:17
Postat av: allicen

Linnis:
Du kommer få en underbar påsk! :)

2008-03-22 @ 15:54:01
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0