Underverket

ÄNTLIGEN!
Idag har jag varit på det efterlängtade beundringsbesöket, tyvärr ägnar sig folk åt saker som att äta och umgås med andra människor än mig, så jag blev helt plötsligt tvungen att åka hem... och även fast underverket visade tydliga tecken på att vilja följa med mig så blev jag ner röstad med 1-2  :( Jag tror bestämt att mamman och pappan hade gaddat ihop sig i den här frågan! :)

Men någonting fick jag iaf med mig hem...  massor med underbart fina kort!!

image362


image363

Gos =))

Kommentarer
Postat av: Stolt moster Fia

Är han inte världens goaste!

2008-04-15 @ 12:59:34
Postat av: allicen

Stolt moster Fia:
MINST!!
Synd att jag inte får träffa honom så mycket bara... jag tycker gott han kunde bo här hos mig :)

2008-04-15 @ 17:12:07
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0