Tidigt!

Idag vaknade jag en timme före min klocka skulle väcka mig och efter att ha vägt för och nackdelar om att gå upp vid en så tidig timme kom jag fram till att jag skulle sätta fart.
Argumentet om att jag med gott samvete kunde somna en stund i solen senare idag var det som avgjorde saken :)

Det finns mycket som jag skulle vilja göra under dagen och jag har goda förhoppningar om att få med allt! Men överst på listan står fotfarande Trallen, den är inte riktigt klar så det är en given syssla, liksom målning nu när jag har en ny burk med färg! Efter det kan jag börja tänka på allt det andra jag vill göra... =)

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna W

Jag ska handla, sola, leka med skitgrisen. Och så tycker jag att nästa gång du kommer till La att du kan komma förbi och fika..

2008-07-24 @ 09:37:31
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: fanny

hej :) nej vi heter fanny & alexander på riktigt. när jag var liten så såg jag på filmen "fanny&alexander" och sa till mamma att jag skulle gifta mig med en som hette alexander. och så blev det ju. jo, jag öppnar mig ibland. skulle väl eg. vilja berätta varför jag är sjukskriven och så. men jag vet inte. vi får se :) hoppas du får en bra dag! kram på dig/fanny

2008-07-24 @ 10:17:43
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0