I wish I could dance!

Blev sittade uppe mycket längre än jag tänkt eftersom jag började kolla på 'so you think you can dance'...
Som en följd av att jag är hopplöst urusel på allt (you name it, jag lovar att jag är kass på det!) så blir jag så fruktansvärt imponerad av andra som är duktiga... på att dansa, sjunga, måla, idrotta etc etc.

Jag sitter och grinar till förtsa platser, andra platser, tredje platser eller folk som får åka med Marys heta tamale tåg
och jag är avundsjuk... så fruktansvärt avundsjuk!





Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch, de här movsen ska vi nog kunna hinna träna in till parken sen... =)

Och nu till det där med att du är hopplöst urusel på allt. jag känner inte dej så där jättebra men kan ändå komma på fler saker du är bra på!

Tex. att skriva! (fråga Hanna vad hon tycker också). Du är otroligt rolig. Kan bygga altaner! Verkar vara väldigt ordningsam. Du verkar verkligen vara en bra kompis och ambitiös i yrket. Ja, du ser... jag hittade flera saker du är bra på inom några få sekunder bara =)

Ha det så gött i värmen (och träna på nu)

Kram

2008-07-30 @ 09:26:00
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Nu grinar jag ju nästan för det här istället =)

2008-07-30 @ 18:36:10
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0