Baksidan, före

Länge sen jag skrev nått i den här kategorin  =)

Det gick ju 'sådär' att måla huset förra året, eftersom det regnade mest hela tiden och därför är hela baksidan på bottenplan kvar att måla.
På den väggen är det inte träpanel, utan puts och eftersom det skulle vara en annan sorts färg till det så blev det aldrig av att börja nått med den då.
Men eftersom det är den sista stora ytan som är kvar är det alltså dags att starta där i år!

För den som hängde med förra gången så är det det ljusare gröna som kommer att bli på väggen och den mörka (samma som syns lite runt fönstren och dörren) till grunden.

Så här kommer då "före" bilderna :)






Kommentarer
Postat av: chaos

Jag vill gärna ha aromalampan! Vad skall jag göra? Du kan skriva mig uppgifter på [email protected]

2008-07-04 @ 21:17:48
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0