Ledig =)

Idag har jag haft sovmorgon och nu när jag kommit upp kan jag konstatera att det börjat blåsa igen :( hade för avsikt att ta en liten promenad innan jag lagar i ordning min "frukost" men det känns inte alls nått kul att gå ut i blåsten.
Trevligt är iaf att solen kikar fram en aning i dag så det kommer nog överväga!

För övrig är dagen ganska, för att inte säga fullständigt, oplanerad.
Ska iväg och titta på skor med syster lite senare men sen har jag ingen aning om vad jag ska ta mig för...

Kanske ska jag ta mig i kragen och försöka lära mig hur kaffemaskinen fungerar och möjligen ta nya tag med bakningen! Skam den som ger sig =)

Gör du dina egna latte, espresso och cappucino?
Isf, har du några bra tips att dela med dig av??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0