Grattis på födelesdagen, lovely sis

Imorgon fyller lovely sis 33år.

Det har gått flera evigheter sen jag såg dig, men sorgen är kvar på samma kapitel...
Aldrig blir jag så arg som när saknaden kommer över mig, aldrig är jag så svag som när minnena tar över, aldrig känner jag sån maktlöshet som när jag försöker förstå.

Förstå varför du inte finns.
Förstå att du aldrig kommer tillbaka.
Att du är borta... bara borta... för alltid ...

 
Till er, oavsett om ni förstått det själva eller inte, så är det när jag behöver er som bäst som jag håller mig som mest på avstånd.
Önskar att det fanns någon som lyssnade på allt det som jag aldrig säger...
Längtar efter någon som orkar ta sig igenom skalet, som kan ta av mig masken och bara tvinga mig att vara...



more than angry words I hate this silence
It's getting so loud
Well I want to scream
But bitterness has silenced these emotions
It's getting hard to breathe 
 
I'm willing to do anything
To calm the storm in my heart
I've never been the praying kind
But lately I've been down upon my knees
Not looking for a miracle
Just a reason to believe  
 
We just run through our lives
So alone
That's why you've got to hold me ...

I might need you to hold me tonight
I might need you to say it's all right 


Kommentarer
Postat av: gamze

Eller hur?? :D Det är vad jag försöker få i mina vänner :)

Grattis till systern. Min mamma skulle ha fyllt 43 i år..

2008-02-11 @ 00:37:33
URL: http://gamzes.blogg.se
Postat av: allicen

gamze:
efter en promenad där tårarna fryser på kinderna var ditt inlägg precis vad som behövdes för att tina upp mig! Ha en bra dag!

2008-02-11 @ 10:01:57
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0