Har inte (helt) bestämt mig ännu

Eller på sätt och vis har jag väl kanske redan gjort det...

Under dagen har jag försökt få reda på lite mer om erbjudandet som jag fick före jul men det har inte gett så värst bra resultat :( ingen verkar veta nånting och nu har jag skickat ett mail till någon som jag inte har en ening om vem det är, om det ens är någon som kommer läsa det...
Måste iaf bestämma mig på riktigt ganska snart så jag hoppas på att kunna få veta lite mer innan! jag vill jättegärna tacka ja och det lutar nog åt att jag gör det... men jag vill nog ändå vara lite mer säker på vad jag ger mig in i först!

Om jag tackar ja och det hela blir av så har jag både bokstavligt- och bildligt talat en spännande resa framför mig i början av året =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter jättespännande!

2008-12-30 @ 15:11:52
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0