Resfeber?

Jag har fortfarande inte vågat mig på att ringa till Anders och tjata om tider och sånt, så idag ringde han upp mig och undrade hur stog till! Haha!
Trodde inte att han hunnit lära känna mig så väl redan ;)

Han frågade även vem jag ville bo ihop med och räknade upp namnet på tre tjejer och jag svarade att det inte spelade nån roll vem det blev för att jag aldrig har träffat någon av dom utan föreslog att han skulle para ihop mig med den som han hade velat dela hytt med :)
Han lovade iaf att om det va någon som hoppade av skulle jag få bli den som bor själv, gullig han är!

Känner mig ganska klar med packningen... har prioriterat bort ett par jeans och ett linne men är helt övertygad m att jag tagit med för mycket ändå! Det är så himla svårt! *suckar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0