PartyLite

Då jag inte har nått bättre för mig idag har jag gett mig in 'källaren'. Det är ett utrymme som varit toalt förbjudet område för utomstående, då den i det närmaste kunnat klassas som  katastrofområde.
Den mesta tiden har gått åt till att bära saker till och från olika ställen, bla beslutade jag mig för att samla alla ( oj, vilket önsketänkande) PartyLite saker på ett ställe (istället för tre, som jag haft innan) och ha dom prydligt uppställda i hyllor.
Det gick jättebra, förutom att det återstår ungefär 1/3 som inte får plats! Mao, jag behöver mer hyllor ;)


Kommentarer
Postat av: Linnis

Om du bygger ut huset så får du mer plats och mindre procent som är 70tal! :)

2008-08-10 @ 21:50:40
Postat av: allicen

Linnis:

DET började jag fundera på för lääänge sen :)

2008-08-10 @ 21:57:50
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: AKP

wow

ge mig

2008-08-25 @ 20:15:29
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0