packa?

Egentligen borde jag göra klart packningen tills imorgon... men jag har bara ingen lust och föresten är det ju 12 timmar kvar tills jag ska åka :P ( you see, personliguteveckling.nu ger resultat!)
Ska iaf komma ihåg att ta med mig kameran! Kursgården jag ska till ligger nämligen jättefint vid en sjö... fint väder, fina bilder?

Har iaf kommit ihåg att hämta leasing bilen (en liten bit på väg alltså) och det retar mig att jag har en bil ståendes ute på gården utan att jag får köra den! Haha!
Hoppas dock på att det är ljust och torrt när jag åker imorgon bitti så jag slipper använda helljus och torkare, eftersom jag inte har en aning om den där bilen fungerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0