Lång dag

Hjälp vad trött jag är!
Gick upp redan halv sju för att åka iväg till loppisen där man möttes av en flock hyenor som anföll totalt hämningslöst :S
På 3 minuter hade jag sålt för 150 kr! Helt galet... :)

Nu på kvällen har delar av släkten varit på besök.
Dom har gått husesyn och förbjudit mig att måla tegelväggen i gillestugan (vi får väl se hur det blir med den saken...) men även fått den stora äran att hälsa på lilla Tea!
Speciellt glada för det blev nog (förutom jag) mormor och morfar som inte sett henne på flera år! min modiga lilla fegis :)

Det enda tråkiga med den här dagen var att jag stötte ihop med någon som jag hoppats kunna undvika för resten av livet.
Ett möte som jag funderat mycket över och varit rädd för hur det skulle påverka mig.
I mina mörkaste stunder har jag föreställt mig att jag i rent ursinne klöser ögonen ur vedebörande.
Den enda människan jag faktiskt hatar och som jag känner avsky inför bara av att tänka på.
Jag såg att du kände igen mig och det kan inte undgått dig att jag blivit en kopia och fast jag vet att du är en känslokall amöba så hoppas jag att det fick dig att känna smärta.

Men men... Nu är det iaf hög tid för mig att sova! Det ska verkligen bli skönt att vila fötterna lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0