fortfarande nyfiken

Det visade sig att mitt hemliga paket inte alls fanns på posten, utan istället måste jag ta mig till kassaservice.
Det irriterar mig något, dels för att det gör att jag måste leva ytterligare nån dag med denna nyfikenhet och dels  eftersom jag inte vet hur det går till på det där stället... det enda jag vet är att det är som en enda stor julkalender och att det gäller att tajma in rätt lucka på rätt dag och tid, vilket är i det närmaste en omöjlighet!

Som en liten tröst har jag iaf varit in till grannen och bestämt tid för massage imånn! (med största sannolikhet sammanfaller den med öppet tiden för den luckan som jag ska till) Blir inte min rygg bättre snart är det nog dags att börja se sig om efter reservdelar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0