Yoga

Har fått ha sovmorgon idag :)
Hade ingen säkerhetsringning idag och så klart valde min mobil att skita i att larma just idag... det gjorde iofs inget eftersom jag är ledig, på riktigt!, idag.
Gick upp i lagom tid för att hinna göra iordning frukost för att kunna äta den till min "våra bästa år" uppdatering och ni kan tro att jag blev förvånad när jag faktiskt har hunnit missa en sak :O
Jag är inte helst säker på om jag kommer kunna hämta mig efter detta!!

Efter att jag latat mig vid tvn bestämde jag mig för att prova min nya yogafilm och efter att jag hade provat den i fem minuter bestämde jag mig för att ta en paus i väntan på att jag kan få lite extra senor och annat användbart inopererat.
Jag tror att jag ska börja med Robertos stretch istället *ler*

Även idag är det underbart väder och jag måste försöka komma ut på en promenad, om inte annat får jag gå isätället för att ta bilen när jag ska hem till mor och far för att uppvakta Bror på födelsedagen!

Grattis på födelsedagen Bror!

Jag har föresten hittat en mobiltelefon som jag skulle kunna tänka mig att byta till... en som troligtvis larmar varje gån man ställer in en tid som den ska larma på!!!
Får man byta bort en svindyr telefon bara för att den inte larmar som den ska eller är det spöstraff på sånt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0