Ledig!

Så var det helg igen =)
Har ju visserligen bara gjort två hela dagar på jobbet den här veckan, men i gengäld har jag fått jobba desto hårdare idag :/
Till nästa skift ska jag komma ihåg att ta med mig ett svettband!

Min räddning idag, blev ett mycket uppskattat besök!
Stans finaste kille förärade nämligen min arbetsplats med sin närvaro =) Sorry C att jag tvingade dig att återkomma, men du skulle bara veta hur glad du gjorde mig.

Idag är det ett underbart vårväder ute, jag har ställt upp dörren på baksidan och Tea är ute på äventyr!
Jag är dock lite orolig för vad hon kan tänkas hitta på, eftersom jag såg två paddor sitta och filosoferara lite längre bort på gatan igår... Nån "groda i hallen"-repris vill jag verkligen inte vara med om! :S
Kanske ska jag passa på att unna mig lyxen att ta ut en stol och sitta en stund i solen... eller så gör jag ett halvhjärtat försöka att hinna ifatt grannarna i deras trädgårdsrace (behöver jag säga att jag ligger sist i den tävlingen?), vilket egentligen inte känns speciellt lockande eftersom man ändå får gör om allt minst två gånger till om man börjar redan nu...

Hur som helst så är det hög tid att jag avslutar det här och ser till att det blir nånting gjort här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0