Vad har jag gett mig in på????? :S

Måndag... idag har snickaren varit här... det betyder att mina slantar nu sats i rullning på riktigt... :(
Fick en mindre hjärtattack när jag kom hem och såg vad som hänt!!!

image10

Vi börjar med det positiva! FÖNSTRET!!!! sååå fint det är =) OBS!! VITT ;) jag har stora förhoppningar om att det med lätthet går att öppna också *nöjd*
men så till mitt lilla tvivel... var det rätt att ta bort dörren?? rummet ser yttepyttelitet ut nu, men kanske beror det mer på träväggarna än att dörren är borta *funderar* nåja... gjort är gjort... det blir diskbänk där oavsett om jag ångrar mig eller inte!

image11

blev glatt överaskad över att röret till diskbänken nu går under golvet och inte som förut i socklarna... har ingen aning om hurvida det är praktiskt ur vattenläcka synpunkten, men egentligen skiter jag i det just nu! jag ska ju ändå inte ha nån vattenläcka =)

så efter en dags hårt arbete, av andra, kan man nu konstarera att köket ser ut som en gigantisk bastu...  och jag som näst intill hatar panel hehe!!
men måste erkänna att med dagens utveckling är jag ÄNNU mer spänd på att se vad som har hänt när jag kommer från jobbet imånn!!!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Berätta mer.. Vad händer nu..

2007-03-28 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0