Krisen är över!

Börjar med att be om ursäkt för gårdagens uteblivna blogg... fanns egentligen inte några bilder att lägga in och inte mycket att skriva om, iaf inte om köket.

Hsh! idag när jag kom hem kunde jag dra en lättnadens suck! det finns nu nytt hopp om att det kommer bli just så som jag vill ha det =)

image12

Ska ärligt erkänna att jag inte har en aning om vad planen är för den här delen... här ska diskbänken in så småning om... men vart liksom??
Är iaf super nöjd med min fina avslutningshylla!! kommer däemot inte bli lika kul att damma den sen haha!!

image13

ja... det här alltså det hela det här spektaklet handlar om, varken mer eller mindre.
tycker själv att jag på ett väldigt talande sätt lyckats illustrera spisen med hjälp av den lilla stegen, hoppas för övrigt inte att snickarna blir sur i sinnet på mig för att jag varit och "städat" bland deras saker... hehe!! jag tror att dom kommer uppskatta att alla kablar ligger fiiint ihoprullade i morgon när dom kommer =)

image14

Även här talar ju bilden sitt tydliga språk, kan inte tänka mig att det finns minsta tvivel om att stegen ju egentligen är kyl och frys! som för övrig nu är levererade och klara... kan knappt vänta tills dom kommer på plats!!! :P

To be...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0