arbetsdag

Nästan hela dagen har ägnats åt hårt och krävande arbete... mja... kanske inte av mig, men säkert av många andra! hehe!!
Nedå... idag har det blivit lite synliga resultat av arbetet i köket =)
Taket är VITT!!!!!! det är knappt att man fattar att de är sant jue! tanken om man kommer ångra sig brukar ofta dyka upp i sånna här sammanhang men när det gäller taket... INTE EN CHANS!!!!! *älska*
Alla överskåp är nu nerplockade och återigen pryds min gård av dessa vidriga skåp, men men, det är bara att hålla ut! på torsdag skulle jag kunna gissa att jag få roa mig med ännu en resa till soptippen, alltid lika trevligt! not!!!

image5
OBS!!! taket är vitt!! PÅ RIKTIGT!!!!

Jag tycker ärligt på riktigt att det är finare så här än som det va innan!!!

image6
japp, det stämmer... dörren mot hallen är tillbaka! så mycket för att slita ont för att få ner den i förrådet :(

Det va väl vad som hänt innomhus denna dagen, men aktiviterna tar långt ifrån slut där! Mitt försök att ha sveriges största påskris förstördes idag.
F,J o J ni va sååå duktiga idag!! jag tackar för att bli av med eländet och jag hoppas att det räcker till att värma er några dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0