Julbord part 3

Så va det sista julbordet avklarat...
Denna gången försökte jag på riktigt att dricka snaps! Min bordsdam utövade kemi på hög nivå när hon hällde en blandning av OP och vatten mellan sina (och mina) glas...
Visst kan jag hålla med om att det inte var fullt så vidrigt som i vanliga fall, men ändå vidrigt nog att vara omöjligt att dricka!

Själklart innehöll kvällen även den obligatoriska dosen av styrdans (vilket jag vet att jag tidigare konstaterat är coolt!) Men så värst coolt vet jag inte om det är när man tar upp mig på dansgolvet...

Nåväl...  Idag längtar jag efter... sömn... snö och några blygsamma minusgrader... Inte helt överdrivet va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0