1 april

Om dagens väder är ett skämt, så blir jag gärna lurad alla dagar i veckan!


Både jag och Tea njuter av solen, var och en på sitt sätt. Till bådas våra försvar kan jag dock meddela att även hon varit ute på balkongen och även jag har varit inomhus för att ägna mig åt det jag har åtagit mig att göra. Studera.

Utöver det har jag dessutom ätit "avskeds"lunch med min mesta fd. kollega som nu avslutar sin tjänst hos min arbetsgivare. Jag är pinsamt blödig och kunde inte låta bli att grina när hon åkte. Mest larvigt är det för att hon i det stora hela inte kommer vara längre bort än nu, snarare tvärtom då vi båda kommer ha våra dagsysslor på samma ort under min studietid. Men ändå 😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0