En liten uppdatering kanske?

Nu är det verkligen länge sedan jag skrev något här! märkligt nog är det dock alltid under mina perioder av frånvaro som antalet besökare är som flest här... 

Nåväl, det här varit lite turbulent för mig den senaste tiden.. Förra måndagen drog mina nya kurser igång och jag gav mig fasen på att jag skulle bli vän med lärplattformarna och inte vara ute i sista stund. Så jag lämnade in första uppgiften.

Samma eftermiddag kom ett mail med besked att det fanns en plats för mig på det program som egentligen var mitt förstahandsval. Ville jag ha platsen gällde det att registrera mig på tisdagen och på onsdagen var första lektionen.

Den som känner mig förstår hur läget var när jag skriver PANIK!

Avbeställa böcker, nybeställa böcker, lära mig hur stadsbussarna går, studera kartan över campus, avregistrera mig från kurserna, hitta ett schema, avboka inplanerade möten som krockar med det nya, skaffa pendlarkort and so on, and so on...

Det har varit mycket kan jag säga! men nu hoppas jag att det här ska funka. Jag ser dessvärre inte riktigt framför mig att jag kommer att fixa tre år med detta, men jag försöker tänka att det räcker om jag fixar en dag i taget.

Helgen var även den intensiv, men av trevliga anledningar och något som är värt att nämna lite extra är smörgåstårtan som Neas manboy bjöd på vid firningen av hans födelsedag.


Dessutom har jag även varit på bio och sett "så ock på jorden" och om det vill jag bara framföra:
1. Se den
2. Frida Hallgren (?) äger

Men med en hjärna som går på konstant centrifug kan jag helt enkelt inte formulera mig mer eller bättre för tillfället så det får räcka så här...

Hur har ni haft det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0