The point of no return

Ägnade lördag förmiddag på Stadens gym för en introduktion och genomgång inför dom kommande veckorna som "testpilot".
 
Egentligen är det inte så mycket pilotande utan vi får helt enkelt prova på medlemskapet under tre veckor och ska därefter utvärdera vår träning och passen som vi gått på.
 
 
Jag har bokat upp mig för dom två första veckorna och lyckades så klart klanta ihop det så att jag redan fått skickat meddelande med ändringar.
 
Hur som helst har jag valt några saker som jag aldrig provat på och några saker som jag har tränat ganska mycket förut och har saknat sedan konceptet blev nytt med detta gym där jag inte blivit medlem.
 
På måndag drar det igång för min del, må Gud och alla barnen vara med mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0