Fail

Hu je da mig !!

Min utsocknes, tågburna vän ringde och sa att han var på väg till Staden. Ja! Jag ville ses. Jag vill alltid ses! Och in stormade en hel armé hantverkare, för en stund trodde jag att jag var in heaven. Eller det kanske jag var...

Men det var inte Borgen. Efter den hänsynslösa granskningen kommer jag nu få ägna lång tid åt att stryka denna byggnad medväggs, för att övertyga den om att den inte alls är i behov av en massa underhållsarbete utan duger precis som den är.


Eller kanske är det mer sanningsenligt att jag kommer stryka utmed väggarna och andas i en papperspåse av bara tanken på allt som behöver göras men som jag helst bara vill blunda för.

Och så levde Borgen och jag lyckliga i alla våra dagar. Typ-ish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0