Förfallet

Har varit så glad de senaste veckorna eftersom jag mått så otroligt mycket bättre. Jag har inte ältat eller grubblat och som om det inte vore nog har jag skrattat.

Ja, ni läste rätt. Att skratta, har ni nån aning om hur härligt det är?

Nåväl, nu är det slut på drömlivet. Första veckan på mitt sommarvikarat har passerat och jag känner som en hög med sopor. Var på skapligt bra humör när jag var hemma på rast idag. Jag till och med lagade mat att ta med mig till kvällspasset. Något som aldrig hänt på en delad tur i hela mitt liv. Nu visade det sig dock att det va helt i onödan för nått tillälle att sitta ner och äta bjöds det inte på och mina ansiktsmuskler är lika spattiga som en efter en botoxinjektion.

Med ett blodsocker på minus 32 kom jag nyss hem och med det drogs jag in i fördärvet. I kylen stod en flaska vin som jag och sambon öppnade tidigare i vecka. Ni som hängt med ett tag vet att alkohol är ett big no no när jag är ensam, men ikväll skiter jag helt fullt i det!


På min schemarad finns även ett skift imorgon, någon som tror att jag ångrar att jag sa ifrån det när jag tackade ja till jobbet ;-)

Prova för övrigt det här vinet, Black Shiraz! så jefla gött skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0