A day to forget

Jag har haft många dåliga dagar men idag har jag genomlidit en ny sorts dålig.

Känslokaoset igår höll mig vaken större delen av natten med undantag för två tillfällen då jag somnade i två timmar.


Till min lycka spöregnade det så jag kunde med gott samvete ta bilen till förmiddagens möte med kuratorn. Körde fel två gånger på en sträcka som tar typ fem minuter att köra. När jag väl kom dit grinade jag i 45 minuter och sen sa kuratorn åt mig att åka hem och sova. Hon erbjöd sig till och med att ringa en halvtimme innan jag skulle börja jobba ifall jag fortfarande skulle va helt väck <3

Kunde såklart inte sova när jag väl bäddat ner mig efter mötet men efter att jag letat fram en låtlista för sömn på Spotify slumrade jag en halvtimme.

Eftermiddagen spenderade jag på hemmet och någonting dog inom mig idag. Och värst av allt, imorgon bitti ska jag dit igen... Jag tänker över min plus- och minuslista. Det är inte värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0