Ordning och reda - löning på fredag

Idag skulle plånboken/handväskan få en genomgång men sedan jag jobbade färdigt på kontoret har jag inte använt någon speciell handväska utan tillämpar modellen att enbart ta med vad jag behöver.
 
Oftast innebär det mobilen, där jag har ett litet fack för konto- och körkort på baksidan.
 
Vill jag ha med kontanter eller ännu mer kort, typ från butiker och liknande har jag en stor plånbok där allt får plats, inklusive mobilen såklart!
 
Tar jag ändå med mig en väska har jag en liten insats till den som jag antingen kan ta med som den är, eller så plockar jag ur det som behövs och kompletterar med typ paraply eller annat som kan tänkas behövas för tillfället.
 
 
Funkar jättebra för mig och jag slipper ha en (eller ett par) väskor ligga och se stökiga ut i hallen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0