Provsmakning!

Idag har jag varit i Örebro hela dagen för jobbets räkning. Vi träffade leverantörer som visade upp nyheter från deras sortiment och det känns som att jag har ätit oavbrutet under hela dagen :O
 
 
Har även fått ett mail från min chef ang. villkoren för min ev. förlängning och innehållet gav egentligen inte svar på så värst många av mina frågor... Bland annat undrade jag om fördelning - ansvar och tider men istället för att ta beslut i frågan meddelade han att min kollega i den eventuella fortsättnigen skulle bli min nya chef och att det alltså är upp till henne att göra alla gränsdragningar.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra i nuläget, men jag tror att jag absolut måste sova på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0