Tidsfördriv vs. kvalitetstid

Första semesterveckan var över förväntan bra, jag la verkligen manken till att ta kontakt med vänner för att hitta på saker men så när mormor dog liksom sannade allt. Dagarna går och jag gör ingenting längre... jag har totalt tappat initiativförmågan igen och telefonen är ständigt tyst...
 
Därför bestämde jag mig för att följa med när mamma hörde av sig och berättade att Bror kommit hem på snabbvisit och att dom skulle åka ut en sväng, först och främst till morfar för att fixa med lite smått.
 
Vi åt lunch vid Morhagen och där fick se både Alpackorna och dom supersöta små kycklingarna som trippade runt på området.
 
 
Vi fick även se en  vacker påfågelsöga och passade på att smaka på "Ernst-kakan" till kaffet på maten.
Idag däremot har jag bara gått runt här hemma och slösat bort en hel dag känns det som. Kanske är det helt ok att man gör det men jag kan inte komma ifrån känslan av misslyckande. Nåväl, imorgon är en annan dag och då kommer jag att få efterlängtat besök så det tänker jag njuta av, banne mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0