Sport - Överaskningarnas källa

Igår bestämde jag mig för att kolla på finalen i hockeyn där Sverige skulle vara med. Det är inte helt ovanligt att det blir vinst för det lag som jag håller på och så även i detta fall! Varsågoda för det, mina vänner.
 
Hur som helst, matchen va i princip lika tråkig som jag hade förutspått, med endast något litet undantag där jag lät mig ryckas med, men något som förvånar mig å det grövsta är kommentarerna på ämnet som jag läst idag.
 
Återkommande är uttrycket "krigade" Sverige krigade bra... Vi krigade och vann... jadda jadda
 
Ni får ursäkta min negativa inställning här, men vill man titta på krig kan man slå på vilken nyhetskanal som helst och jag lovar er, det är sannerligen inget underhållande i det och för mig känns det smaklöst och kränkade att likna detta hittepå med förödelse och svärta.
 
Tack för ordet / Fru Munter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0