En stilla undran

Som ni säkert förtod när jag berättade om mina skills inom ämnet kalororäkning, ägnar jag en hel del tid åt att planera vad jag äter. Ganska maniskt faktiskt om jag ska vara ärlig...
 
Syftet med det hela är såklart att jag har en längtan om att gå ner en drös kilon, eftersom jag inte riktigt trivs med min kropp när den känns helt pösig. Men så finns även en annan sida av det hela och det är helt enkelt att jag hoppas att kroppen ska bli starkare, hålla bättre och inte göra ont.
 
Hur som helst så har jag funderat lite och tänkte nu ställa frågan till er om den här resan, eller kampen om man så vill, är något som är av intresse att läsa om? Jag kan allt om hur man går ner i vikt, men min förmåga att göra det kan i vissa fall ifrågasättas så jag lovar inga storslagna inlägg baserade på en solskedshistoria eller någon proffsig träningsblogg. Bara en helt vanlig strävan efter något som ibland känns ouppnåeligt men som på intet sätt är omöjligt.
 
Så, lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker!

Kommentarer
Postat av: Cessa

Jag läser gärna. Behöver inspiration.

2013-03-04 @ 07:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0