Hjärtedagen i bilder

Nu måste jag ju avslöja vad det är för något som jag har köpt till Mr. T och som han nyfiket fått vänta på i flera veckor!
 
Jag ville ge honom (oss) något som skulle vara längre än bara en liten stund när man får presenten och därför blev det ett slags spel med skrapkort för "honom" och för "henne" där man skrapar ett kort i veckan och får ett romantiskt uppdrag att utföra.
 
Egentligen ska resultatet vara hemligt, men denna gång kikade vi bägge två och det blev jag som drog vinstlotten =)
 
 
Vi kommer skrapa på fredagar så innan nästa vecka kommer jag alltså få en egen kväll där mina önskningar ska tillgodoses! ^^ Visst hade det varit roligare om jag inte hade vetat om något, men det spelar ingen roll den här gången.
 
Däremot känns det inte lika kul att veta hur stor sannolikheten är att detta kommer slå tillbaka på mig själv förr eller senare, haha! goes around, comes around ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken bra grej. :) Glad att du hittat kärleken, du verkar gladare liksom sedan han flyttade hit. :)

Svar: Ja... jag känner mig mycket gladare och inte alls lika "grubblande" som förut! Kan hända att det är det här som är att vara l y c k l i g =)
Allicen

2013-02-18 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0