Fasta

När jag vaknade imorse var jag inte hungrig så jag bestämde mig för att jag skulle ligga kvar i sängen. Jag somnade om ett par gånger, läste och klickade runt på nätet via mobilen.
 
När halva dagen gått och jag fortfarande inte var hungrig och inte heller hade kommit på någon brådskande anlednign att ens kliva upp så bestämde jag mig för att fasta idag iställt för imorgon. Jag hade ju redan gjort halva jobbet!
 
Det går fortfarande toppen och jag känner mig så pass stabil att jag ska åka och handla trots att det annars brukar bli halvtok när man gör det på tom mage ^^
 
Oroar mig dock för att få ett bakslag när som helst, för så här lätt kan det väl ändå inte vara? ELLER, är det som jag misstänker... upplägget är lika knasigt som min hjärna så detta är lite av en perfect match!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0